torsdag 30 juni 2016

Apelsin!

Idag känner jag mig färgmässigt som en apelsin. Köpte det här garnet för nåt år sedan för jag tyckte så mycket om färgen. Virkade mig sen en klänning som blev alldeles fel, både för liten och för kompakt. Repade då upp alltihop och gjorde en annan modell som blev såhär. Då den är ganska hålmönstrad behövdes det något under så jag hittade en trikåklänning i en mer roströd färg som fick sitta under och resultaten blev helt ok. Till den lite accessoarer, en bärnstensliknande armring, en lång fjäder i ena örat och ett halsband med ett ben. På fötterna ett par träskosandaler och en fransväska i cognacsbrunt. En jeansjacka fick följa med ifall att! Känns bra att göra Västerås osäker tillsammans med en av mina fina systrar! 

 

 

 

 

 

Min fina syster ofta och idag klädd i blått!
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar