lördag 18 juni 2016

Fint & fult!

Enligt en av mina deviser så gillar jag plagg som kan användas till både fint och fult. Som idag i det ruggiga vädret, en svart lång klänning från Wera Stockholm, hur enkel som helst. Till den ett par tjusiga örhängen från Pipol's Basar i grönt och guld, en kort jacka i beige som har guldiga dragkedjor som en rolig detalj, också från Wera. Nu hängde det bara på skorna om det skulle bli fint eller fult! Jag valde det senare och hoppade i mina Doc Martens sandaler som jag brukar ha på jobbet. Hade jag valt ett par snyggare skor hade det blivit något helt annat. Som jag brukar säga! Skorna är huvudsaken. Ut i regnet och jag kände mig helt rätt!


PS Ser lite trött ut pga tandvärk!


Visar en rolig Conversesko som satt på en kollega!

Rallarros i regn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar