tisdag 28 juni 2016

Födelsedag!

Jag och min vännina har som tradition att bjuda varandra på födelsedagslunch och fika. Idag var det min tur! Fina Åsa kom klädd i rosa (nu rimmar jag, ha ha). Jag var däremot lite tråkigare och hade satt på mig en svart kortärmad second hand klänning med volang och lite spets. Till klänningen valde jag ett par NB sneakers då jag skulle promenera en del. Jag tycker att det går hur bra som helst att blanda spetsar och sneakers, det blir bara ett annat uttryck än om man skulle ta på ett par finare skor. Dagens smycken, flera tunna armringar och ett par stora örhängen från Indiska, jag valde att inte ha något runt halsen då örhängena "tog mycket plats". Till sist min mockaväska med fransar som fick bryta av det svarta och sonens vita jeansjacka som knappt behövdes i det fina sommarvädret. Toppade det hela med en herrhatt! Grattis i efterskott Åsa!

 

 


 

 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar