söndag 5 juni 2016

Bara axlar!

Har hört talas om att man ska visa axlarna i sommar. För oss 50+ kan man ibland tycka att man inte vill visa för mycket bar hud. Men jag bryr mig inte! Det ska väl synas att man har levt och man ska vara stolt över sig själv och sin kropp, att den hänger med och att försöka leva här och nu! Dock inte helt enkelt! Idag var det iallafall dags att visa axlarna i den här fina orangeröda, vida klänningen från H&M. Jag känner mig lite som en reklampelare för klädkedjan då både klänningen och örhängena fanns på olika reklamsidor i våras. Jag blev kär i den direkt, både färgen och modellen så när det blev rea blev den min. Till den ett par skor som funnits länge i min ägo. Jag minns att jag då letade länge efter ett par skor i den här färgen, men jag minns inte till vad jag skulle ha dem. De passade iallafall perfekt till den här klänningen. Då var det klart idag också. Bara att njuta av en dags ledigt och soligt vackert väder!



Fick lust att skutta lite i det vackra vädret. Härligt att känna gräset mot bara tår!






Tomtarna hälsar Välkommen till vår lilla stuga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar