lördag 11 juni 2016

Hemmalook!

Äntligen hemma! Det känns som att jag inte har varit hemma på flera dar, och jag älskar att vara hemma och fixa med allt möjligt. Kläder då? Ett par svarta tights med lite "häng" och en vit T-shirt med tryck som föreställer ett par skor. Vilken skräll!?! En lång svart glesstickad kofta, för det är alldeles för kyligt ute. Så var det klart. Måste också visa er mina häftiga svarta platåskor som glömdes bort på bilden igår. Jag har köpt dem på myrorna till 70-talsfesten, men jag tror inte att de är så gamla, men de kändes alldeles rätt. Riktigt sköna att både gå och dansa i dessutom. Svårt att tro, men sant. Nu är det bara att sätta igång och röja det som inte hunnits med under veckan! 






Har äntligen arrangerat examensblommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar