torsdag 9 juni 2016

T-shirt och tröja!

Skolavslutningsdag, då jobbar man först på dagen som vanligt och sen själva avslutningen på kvällen. Jag tänkte enkelt! T-shirt och jeans på dagen. (Jag vet att många säger att man inte bryr sig om kläder, att man bara tar en tröja och ett par jeans. Jag tror inte att det är riktigt sant, för alla bryr sig på sitt sätt och det är ju det som är så kul! Att vi tänker olika!) Hur som helst! Nu blev det inte jeans och T-shirt vilket i och för sig kan vara riktigt snyggt, det handlar ju mycket om passform. Jag tänkte istället att det är lika lätt att ta på ett par vita linnebyxor och en ljusrosa spetstop. Egentligen lika enkelt men kanske lite roligare. Lite smycken till det, vita fjädrar i öronen och silverarmband och ring. Blev ganska långt ifrån min första tanke. Till avslutningskvällen då? Samma outfit som igår. Även jag kör samma ibland! Den blomstertid nu kommer......

PS Jag investerade i ett fint rosa mobilskal idag som passade dagens outfit!




Blommönster på byxor!

Virkmönster på kofta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar