söndag 26 juni 2016

En mellandag!

Av nån underlig anledning känns det som en mellandag idag. Vet inte varför då jobbet inte väntar imorgon. Beror kanske på vädret, vaknar upp på landet till en regnig dag, stor kontrast mot igår. Bara att packa ihop och åka in till stan. Känns som att vi har haft en mysig lillsemester, vilket vi också har. Väl hemma passar jag på att åka och hälsa på min mamma, hon gillar blått så jag gör mig till och tar på en romantisk klänning med vackra blå blommor. Gillar mönstret och färgen, men är inte riktigt överens med längden. Adderade lite skinnaccessoarer i brunt, tog därmed bort lite av det romantiska. Hem till mamma och pyssla lite. Hon gör en matta och jag virkar nån slags tröja. Perfekt pysselväder!

 

 

 

 

 
Min fina mamma!
 
Och min fina jobbiga virkning!
 
Packa upp!

Grannladugård på landet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar