söndag 19 juni 2016

Offwhite!

I mitt tidigare liv var jag rödhårig, vilket man säkert kan lista ut pga alla mina fräknar. Då kände jag mig säker på färger som passade och som jag gillade. En av dem var just naturvit. Sen för drygt ett år sedan bestämde jag mig för att bli pensionärsblond och då blev ingenting vad gäller färger självklart. Jag tyckte att jag försvann i vissa färger. T.ex. offwhite, det blev ett med håret. Så det är först nu som jag börjar förlika mig med mina gamla färger och också lagt mig till med nya. Nu låter det som att jag varit väldigt osäker och inte vågat, så är inte fallet för jag brukar ju mixa och prova mig fram. Men det var en stor förändring att byta hårfärg. Dagens klädval blev då förstås en skön offwhite T-shirtklänning med sidfickor. Passar perfekt för hemmafix. Ett roligt indianhalsband som piggade upp det hela och ett armband i metall. Ett par knytespadrillos och slutligen min hemvirkade långkofta med fransar också i naturfärg förstås. En ny dag kan börja! 









Gårdagens kvällshimmel efter regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar