torsdag 2 juni 2016

Svart dag 2.

Idag gäller det att bita ihop. Startade klockan 7.00 på teatern. Lite segt kändes det allt, då vi hade premiär igårkväll. Två föreställningar idag, så det blir bara att bita ihop och köra. Tur att det är varmt, då behövs inte så mycket kläder och när man ska iväg tidigt gäller det att det går snabbt att klä sig. Så ett par knälånga haremsbyxor i linne från Desigual (det första plagget jag köpte från den kedjan och jag kommer ihåg att jag blev helt kär i butiken för att den var så annorlunda, nu finns det tyvärr för mycket av deras kläder och butiker, men en del grejor är fina tycker jag och jag älskar haremsbyxor) ett lite längre svart linne och en T-shirt i linne ovanpå det (mycket linne blev det ;-). På fötterna espadrillos och smycken i silver idag, armring, ring, fjädrar i öronen och ett halsband med berlocker från Björg. Jeansjacka idag igen till den tidiga morgonen och sen var det klart! Tjohej! Nu kör vi igen!







Fick göra ett litet inhopp på vår musikal då fiolen åkte fram!

Arbetsplatsen denna vecka!

80-talsförebilder till våra kostymer!

Tre coola tjejer enligt förebilderna ovan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar