tisdag 14 juni 2016

Tvärtom!

Idag blev det tvärtom mot igår. Då var det mycket vidd nertill och idag tvärtom, mycket vidd upptill. Min nya fina naturvita blus från Lindex. Den har riktigt fina detaljer med små pärlor i halsen och knyt där bak och mycket vidd i både ärmar och runtom. Shoppade den på rean, men hade redan sett ut den innan, fanns så klart många kvar då jag väl är tvärt emot där också, gillar sånt som ingen annan gillar. Jag tyckte den var superfin när den kom, men tyckte att jag hade många ljusa toppar så det var onödigt. Så blev det rea och helt plötsligt nödvändigt. Till den en snäv jeanskjol och sen klart förutom skorna förstås. Fick bli mina mockasandaler med lite klack och till sist min mockaväska med fransar. Iväg till min sista "riktiga" jobbardag, sen blir det mest städ och röjning i klassrummen. 








Mannens cykeloutfit!

Favoritblomman, Mårbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar