onsdag 29 juni 2016

Hösten är räddad!

Var på en second handturne' idag. Passade på att besöka två sådana butiker som jag inte varit i på länge. I den ena gjorde jag ett riktigt fynd! Den här fina skinnkappan med dubbelknäppning i en vacker ljusbrun färg. Den kommer att passa perfekt i höst och matcha alla andra höstfärger. Det är ju just det här som är så kul med second hand, vad som hänger där och väntar och om man har turen att det är rätt storlek. Jag tycker att det är lika spännande varje gång jag kliver in i en sådan butik, inte alls samma känsla i butiker med nya kläder. Nåväl, dagens outfit blev en klänning igen, en grön lång sådan från Indiska. När jag köpte den vet jag att jag fastnade för färgen och mönstret som är lite åt batikhållet. Sen är det ju nästan klart, en tunn transparent skjorta, svarta sandaler och stora guldringar i öronen. Nu är det nästan så jag längtar till hösten! Skoja bara!

 

 

 

 

 
Ett litet rosettarmband i läder också ett av dagens fynd!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar