måndag 20 juni 2016

Svart!

Man säger ju att svart inte är någon färg! Men jag tycker att det är det, även om det är en tråkig sådan. Det var nån som sa till mig att jag passade så bra i svart, jag vet inte om det stämmer, däremot är man ju alltid välklädd i svart, men det känns lite tråkigt. Idag blev det iallafall svart för hela slanten, därför att jag var rädd. Dags för tandläkaren igen, då värken i den dumma tanden inte vill gå över. Bäst att skaffa sig lite pondus, då blev det svart. Började med en rymlig second hand blus med en fin spets vid ärmslut och runt halsen. Till det en kjol som är asymmetrisk nertill, jag gillar ju asymmetri som ni säkert redan förstått. Dagens smycken! Ett svart ben med mässingskedja och ett brett tygarmband med paljetter. På fötterna då? Valde efter många om och men ett par svarta skinnkängir från Vagabond. Kul med kängor och barbent! Slutligen den svarta taxen Hvalle, han får ge mig styrka till besöket hos tandläkaren! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar