lördag 4 juni 2016

Landetlook!

Lyckades tappa bort telefonen igår, men återfann den i min cykelkorg, blev så glad, tänk så stökig det blir utan, speciellt för mitt bloggande som jag tycker är så kul. Idag bär det av till landet i tre dagar, såå skönt efter veckans jobb. 
Bara koppla av, sola, läsa och ha det skönt! Lite fix och trix hinns nog också med. Tog på en omlottklänning i orange, brunt med ett symmetriskt cirkelmönster och en vit virkad kofta med trekvartsärm. Båda loppisfynd, duger bra åt mig. På fötterna mina nya naturfärgade träskor. Inga accessoarer idag, är bara ivägen i solen. Dags för landetmys!



Sill och färskpotatis, typisk landetmat!

En annan landetoutfit!



4 kommentarer:

  1. Tjusiga sandaler! Vart har du köpt de? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Paola! Kul att du gillar sandalerna. De är faktiskt köpta i en liten skobutik i Kramfors. Kommer inte ihåg märket, men återkommer när jag kollat då jag lämnade dem inne i stan.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera