fredag 1 juli 2016

Fredagskänsla!

Det är konstigt att fastän man är ledig infinner sig en slags fredagskänsla. Kanske beror det på att mannen börjar sin semester idag. Det ska firas med middag på stan. Tog på det enklaste enkla idag. Det enkla är ju ibland det bästa. Ljusa jeans, T-skirt och sneakers i mintgrönt och inget mer, jo, en jeansjacka från Odd Molly förstås, som jag älskar och en stor ring från Indiska. Jag gillar många av deras accessoarer, ju större desto bättre. Glömde säga att jag började med mintgrönt nagellack som jag köpte igår. För det var ju det som startade dagens outfit. Tjolahopp! Nu ska här firas! 

 


Visar också upp min fina luktärt som börjar likna en hel buske! Jag älskar luktärter! 
 

 


Läste det här citatet i nåt magasin och jag tycker att det ligger mycket i det. Stil är ju faktiskt nåt helt annat än mode. Det är ju så kul att vi alla har så olika stilar! Så våga utmana er själva. Dra på lite nagellack i nån kul färg så kommer resten av sig själv! 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar