söndag 10 juli 2016

Mönstermix två!

Idag blev det nån form av mönstermix igen. En naturvit blommig kjol med röda och lila blommor och en naturvit spetstop. Kanske inte så mycket mönster, men jag brukar inte gilla att blanda spetstyger med mönstrade tyger utan tar oftast enfärgade sådana. Men idag testade jag att blanda och tyckte att det blev riktigt bra. Hade rött nagellack som passade till blommorna så då fick resten jobba på det röda temat, röda solglasögon, en ring i rött och ett par espadrillos i orangerött. Ett par skira örhängen och en bred skir armring passade till den romantiska spetsen. För att förstärka mönstermixen adderade jag min vita LV-väska som har liknande färger i loggan. Visar också upp sonens mönstermix som jag tycker är riktigt cool. Ha en bra söndagkväll och HEJA Portugal! 

 

 


 

 

Sonens mönstermix!
 
Och mannen! 
 

Dukning från gårdagens bjudning med servisen berså av Stig Lindberg!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar