lördag 2 juli 2016

Zebralook!

"Får jag en zebra med mig idag?" Sa mannen när jag hoppade in i bilen. Ska åka till en stor loppis och auktion utanför Flen idag. Det är ju som ni förstår en av mina favoritutflykter att åka på auktioner. Har varit på oräkneliga genom åren. Så spännande att se vad man kan fynda. Vad gäller zebraklädseln så var det rätt att färgerna var svartvita, en lång trikåkjol som är ett loppisfynd, en tunn blus från H&M. Runt armen två träarmband i grönt också från H&M (passar till mitt gröna nagellack sen igår) och mina mintgröna sneakers. Paraply och en skinnjacka kanske behövdes då regn och åska hängde i luften. Till sist min Mulberryväska. Nu ska här fyndas!

 

 

 

Ett myller av människor och saker. Var nära att köpa en orange servis, men istället blev det två väskor! 
 

Där fanns också en stor vacker häst!
 

Avslutade trippen med Grinda gårdsglass. Kan varmt rekommenderas!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar