tisdag 19 juli 2016

Gardin!

Idag kändes det som att jag gick runt med en gardin. Var till Stockholm med min fina väninna Helena. Vi skulle kolla runt i lite butiker bl.a. på Söder. Jag hade problem direkt på morgonen med vad jag skulle sätta på mig. Bytte nog tre gånger innan jag blev någotsånär nöjd. Vädret skulle ju bli riktigt varmt och kombon med att gå runt och strosa i en storstad kändes lite svårt, men till sist blev det såhär! En kjol i spets som faktiskt liknar en sommargardin (fick låna en sax i en butik för underkjolen var lite snäv och jag kunde inte gå så stora kliv som jag ville, men det fixades lätt med saxen) till den ett svart linne och en t-shirt i linne ovanpå. På fötterna svarta bekväma sandaler, svarta solglasögon och en svart väska. Dagens accessoarer, ett armband från Dyrberg/Kern (tyvärr tappade jag en stor pärla från det i huvudstaden, hmm!) och mina favoritörhängen från Pilgrim. Då det bara blev svart och vitt behövdes ett knalligt läppstift och dagen till ära orange förstås. Dags att hoppa på tåget!

 

 

Vitt nagellack som jag gillar!
 

 

En mysig lunch i Björns trädgård där vi hade koll på alla som spelade Pokemon go! Och trappen ner till Emmaus vintagebutik på Söder! Och fina Helena förstås!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar