tisdag 12 juli 2016

Sunglasses!

Solglasögon kan man inte få för många av! Jag köper för det mesta billiga sådana då det är så lätt att de går sönder eller att man lägger bort dem och det är ju så kul att matcha dessa med olika outfits. (Dessutom behöver man inte bry sig om ögonsminkning.) Som idag, ett par brun/vinröda glasögon med lite sköldpaddsmönster till en leopardtop med volang och ett par avklippta jeans. Snabbt och enkelt. Linnet är köpt på second hand och är ju lite tjusigt, men jag tycker att man likaväl kan ha ett sådant när man är hemma och grejar istället för nåt enklare. Dagens accessoarer, en ring, armring också i nåt leopardaktigt och ett par somriga sandaler med lite bling. Dags att fixa med lite växter. Jag älskar ju mina pelargoner!

 

 

 

 

Några av mina solbrillor!

 

Mina "paddfötter"!
 

Snodde ihop en toscakaka med barnbarnen!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar