torsdag 14 juli 2016

Beige!

"Beigea Boys kan också ha brain" som Galenskaparna sjöng, skrattade mina barn hysteriskt åt när det begav sig. Idag gick klädseln i den beige andan och jag kan väl till viss del hålla med om att klär man sig i mycket beige färger så kan man lätt bli en "tapetblomma". Jag har alltid gillat den beige/natur färgskalan och tyckt att jag har passat i den. Tidigare var jag ju rödhårig och då hade ju håret lite färg, men nu när jag valt att spara ut mitt naturliga grå så har det till att börja med varit lite svårt med just de ljusa färgerna. Jag har tyckt att hela jag försvinner, men nu har jag vant mig och tycker återigen att det funkar bra. Alltså en beige top och ett par blå/grå/beige-mönstrade byxor i trikå. Till det ett par platta beige sandaler, en fransväska, tre armringar i trä och en fjäder i ena örat. Känns bra! Iväg till bygghandeln för lite shopping!

 

 

 

 


 

Sprättade bort en fin fjäderbård från en top som jag inte riktigt har trivts i. Får se vad jag nu kan hitta på att använda den till? Den är så fin!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar