söndag 31 juli 2016

Blått grekiskt porslin!

Min norrlandstrip är över för den här gången, bara hemresan kvar, så packningen började sina och alla långbyxor, tröjor och jackor hade blivit oanvända, vilket väder vi har haft! Dagens blus påminner mig om nåt grekiskt porslin. Jag tror att den kommer från H&M och är inte mycket använd. Jag är ju ingen "blå människa" som ni säkert har förstått. Men den här tycker jag är riktigt somrig och man blir glad av den klara blå färgen. Avklippta jeansshorts är alltid användbara och fick åka på idag, även gårdagens guldsandaler och ett par guldringar i öronen från Pilgrim. Borta bra men hemma bäst! TACK alla fina vänner för all gästvänlighet!

 



Hittade en blå sommarfågel!
 

 

Perfekt sysselsättning i bilen!
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar