måndag 25 juli 2016

Plisserat!

Jag har alltid varit svag för plisserade tyger. Det har ju varit olika genom åren vad som funnits i butikerna och vad som varit trendigt. Jag har två plisserade kjolar och hittade en till i Göteborg, hade redan sett ut den när jag var i Stockholm, men där fanns den inte i min storlek. Men dessa visar jag inte idag, det får bli en annan gång, utan idag får ni se en plisserad, brokig loppisklänning som egentligen ska ha ett band knutet i midjan. Jag hoppar detta och låter den vara stor och luftig denna varma dag. På fötterna ett par vita sandaler shoppade i Barcelona för några år sedan och till sist en gråblå fransväska från Hunkydory. Bäst att gå ut och njuta av den underbara värmen!

 


 


 
Naturen är fantastisk!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar