söndag 3 juli 2016

Gröna vågen!

Drar man på ett grönt nagellack så får man skylla sig själv. Så har ju jag gjort och då måste det bli nåt grönt i min klädsel, annars blir det inte bra. Det är lite konstigt, men röda nyanser på naglarna går bättre att kombinera med andra färger tycker jag. Så nu blev outfiten lite åt det gröna igen. Tog på en blommig blus i både gult och grönt från Zara som kanske var lite fel grön ton till naglarna (vad jag håller på!!) men tog ett matchande linne under och mina gröna sneakers till så då funkade det. Måste ju också ha nåt på nederdelen, fick bli en lång tunn vit kjol från Monki. Slog till på några roliga accessoarer, en stor gul fjäder i ena örat och ett häftigt armband i form av en krokodil som kommer från en av H&M:s designcollektioner, den här gången av Anna Dello Russo. En liten makrameväska till sist och sen blev det en långpromenad ner till stan. Kul att känna sig lite snygg under promenaden! 

 

 

 

 
Asken är nästan lika snygg som armbandet!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar