måndag 4 juli 2016

Black and white!

Har fortfarande kvar det gröna lacket, måste vara bra kvalité för det sitter som berget och är fortfarande snyggt, (jag hatar avskavt nagellack). Men nu har jag tröttnat på grönt, så vad göra? Jo det fick bli svart och vitt, en svart vid knälång bomullskjol och ett svart linne. Ovanpå min vita virkade kofta från Lindex och lite accessoarer i plast, en ring formad som en ros och en transparent armring, båda i svart. Till sist svarta ringar i öronen, svarta skor och min vita hatt som har överlevt sen förra sommaren. En härlig ledig dag väntar med riktigt svenskt sommarväder! 

 

 

 

 

 
Måste bara visa min fina väska som blir perfekt i höst. Fyndad på Re-tuna, en returmarknad i Eskilstuna.
 

Härligt med nyttigheter på sommaren!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar