onsdag 6 juli 2016

Äntligen färdig!

Igår blev jag äntligen klar med min vita spetskofta eller om den kallas bolero. Jag började med den förra sommaren då jag behövde nåt att göra och valde då ett riktigt tunt garn så att det skulle ta lite tid och bli en utmaning. Och gissa om det blev! Först ett år senare blev den klar. Jag utgick från ett mönster men har fått ändra ganska mycket under resans gång. Men nu är den äntligen klar och bilderna får tala för sig själva. Annars ska jag idag till IKEA då vi håller på att fixa lite därhemma! Då blev det IKEA-klädsel! Jeans, en vit bomullstunika och vita skor. Ett vitt armband och ring och en vit stråväska, hör och häpna! Från Lidl! Jag tycker att den är jättefin! Dessutom har jag varit och köpt mera garn. Lycka för mig! En korg full med garn! Bara att hugga in och sätta igång med nästa projekt!

 

 

 

 

 


 Sommarens favoritdrink! Pina colada!
 

2 kommentarer:

  1. Alltså...drinkar och en hög med nytt garn. Kan inte bli bättre!

    SvaraRadera
  2. Eller hur Petra! Jag kan bara hålla med, kan inte bli så mycket bättre! ☀️🎶

    SvaraRadera