torsdag 7 juli 2016

Örhängen!

Idag fick jag för mig att skapa lite ordning och reda bland mina örhängen. Hade köpt tre anslagstavlor på IKEA igår som jag hade målat svarta. Så idag var det dags att arrangera alla mina örhängen. Jag upptäckte att jag hade sjukt många! De fick nästan inte plats. Jag har väl nån rejäl samlarådra i mig för jag kan inte låta bli att köpa när jag hittar nåt kul. Men nu är det fin ordning och jag kan direkt hitta vad jag behöver för dagen. Och idag behövdes inget mer än en vit klänning. Varma sommardagar är det underbart att bara ta på en klänning och gärna en vit sådan. Den här kommer från Lindex och jag tycker att den är såå fin. Man kan ha den hemma och gå och slappa i, men kan också passa till fest med en kaftan och några häftiga skor och accessoarer. Idag får jag hålla mig hemma, inget samlande idag! 

 

 

 

Mina vita träskosandaler!
 
Fjädrar!
 

Lite större örhängen!
 

Och lite mindre!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar