onsdag 13 juli 2016

Linne!

Linne är ett oslagbart material på sommaren. Det är svalkande och skönt och det är bara att tvätta och hänga. Jag stryker aldrig mina linneplagg, jag tycker att det är snyggt när de är lite naturligt skrynkliga, men det är viktigt att hänga dessa plagg och skaka ut dem direkt när man har tvättat dem. Idag blev det just en linneblus, en rosa sådan och jag gillar verkligen den rosa färgen. Till den ett par tunna ljusa jeans med lite "häng" från Maison och Scotch, nästan som ett par mysbrallor. De har en rolig detalj vid gylfen, en massa knappar i olika modeller, det är precis såna detaljer jag kan snöa in på när jag köper kläder, det ser inte mycket ut, men det är ju de små detaljerna som är viktiga. Hittade ett par rosa espadrillos i mina gömmor och en massa armband i olika rosaaktiga toner, (den typen av armband passar extra bra på sommaren) sen var det klart förutom hatt och solglasögon. Dags att fara ut till mamma med några vänner och visa upp trollskogen!

 

 

 

 

Dagens solglasögon i lite rosa förstås!
 


Fick en fin anteckningsbok med skor på av min kompis Ulla! Tack fina du! Önskar att jag kunde ha sådana klackar! ;-)
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar