söndag 1 januari 2017

Godmorgon 2017!

Det utan tvivel bästa plagget jag fick med mig från Sverige var den här supersköna och varma morgonrocken i paislymönstrad fleece. Jag har fått den av min syster, därför är den extra kär. Här behövs den verkligen på morgnar och kvällar då kylan och fukten kryper sig på. De bästa skorna är ju då förstås mina ulltofflor, stengolven är alltid kalla, då är det så härligt att stoppa fötterna i dessa. (Blir nog skönt med stengolv i sommarvärmen istället.)
2016 avslutades med att vi åkte in till Taviras torg. Där hade man gått man ur huse och en stor scen var uppbyggd med en massa uppträdanden, riktigt bra drag faktiskt. Vid tolvslaget ett påkostat fyrverkeri som var superpampigt. Idag är det ju den stora pizzadagen i Sverige och vi tar traditionen med oss hit och uppsöker någon trevlig restaurang, tyvärr blir det ingen Ivanhoe! ;-) Idag får ni en blandad kompott av bilder!

 

 

 

Nyårsnatten!
 
Strandpromenad!
 
En nyinköpt accessoar, fjädrar förstås! ;-)
 

Våra grannar!

Kan inte låta bli att skicka med en söt julren!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar