fredag 6 januari 2017

Nöden har ingen lag!

Idag får jag nästan skämmas över mina bilder, men det är väl ingen idé! Saknar såå mina flyttlådor som jag väntar på och ingen kjol eller klänning har jag fått med förutom ett par festligare klänningar. Så nöden har ingen lag! Mitt på dagen hoppade jag i "den lilla svarta" då det är som skönast i solen och man försöker få lite färg på sin vita lekamen, det gick ju bra det också, en perfekt solklänning. Den kommer från Filippa K och är en omlottklänning med ett riktigt fint fall, men som sagt numera en solklänning!
Börjar ofta dagen med en långpromenad och det finns så mycket att titta på, till exempel alla vackra dörrar. Det är nog inte bara jag som fascineras av dessa. De har alla sin egen historia och man kan fantisera om vilka som bor eller har bott där eller vad som döljer sig bakom.....

Upp till takterrassen!
 

Sol hela dagen!
 

 

 

 

 

Morgonpromenad!
 

Sockerdricksträd! ;-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar