söndag 29 januari 2017

Ett "skrytlinne"!

Jag är vanligtvis inte så förtjust i stora "fläskiga" loggor på kläder, däremot gillar jag god kvalité och fin design, likaväl som jag tycker om second hand och kedjornas plagg. Det här vita linnet kommer att bli en favorit när jag tränar eller är ute och går och det har en ganska stor logotype på framstycket. Så jag får väl gå runt här och skryta med mitt fina Stella McCartney linne! ;-) Varför är just det här vita linnet så bra då? Jo, det går ganska högt upp i halsen, (bra för att inte bränna sig vilket jag har en förmåga att göra på bröstet) det är en rolig detalj med nåt slags nättyg längst ner, är lite overzise och är en bra kvalité! Så det här kommer bli mycket användbart! Resten av min outfit får ni kolla in själva! Jag älskar skorna och bara ett örhänge idag! Ha det!

 


 

 

 

Älskar grått nagellack!
 

 

 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar