onsdag 4 januari 2017

Hattar!

Hattar är ju ett kapitel för sig. Jag älskar hattar! Och det gäller att bära dem med stolthet. Ta på dig en hatt och solglasögon och du känner dig genast snygg, lite av en filmstjärna. ;-) Som tur var fick några av mina hattar plats i bilens packning. Vågade inte stoppa dem i en flyttlåda för då hade de väl blivit platta. Passade dessutom på att göra en inredningsdetalj av dem då vår lägenhet som vi hyr är möblerad med en massa fula tavlor och inga personliga saker, så hattarna gjorde sig bra uppe på en hylla. 
På mina promenader i solen så passerar jag många vackra förfallna ställen, jag tycker att de är så häftiga. På med hatten och ut i solen. Idag känns det som att det är den varmaste dagen hittills! Strålande sol och vindstilla! Kan inte bli så mycket bättre!

 

 

 

 

 

 

 

Utgrävningar vid slottet i Tavira!
 

 
Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar