lördag 21 januari 2017

En helt vanlig tröja!

Det är ju oftast det enkla som är det bästa och så blev det den här gången. Om ni minns så virkade jag ju en vinröd tröja (vinrött är ju en fantastisk färg) som jag sedan repade upp. Nu har jag gjort om den, det blev en vanlig stickad raglantröja med en stor polokrage, enkel och skön. Tog sen på ett par vinröda sammetsbyxor som fanns i garderoben så det blev vinrött från topp till tå. Nånting behövdes för att pigga upp det hela så jag tog på ett av mina loppisfynd, ett par gröna kängor med broderier från Brako, jag tror att det är ett spanskt märke. Till sist en ryggsäck från Björn Borg. Det blev lite hippievarning men det kan ju passa bra när man ska på marknad. Får se om det blir några nya fynd?

 

Hittade några matchande rotfrukter!
 

 

 

Mycket fanns att titta på och att äta. Till exempel supergoda churros!
 

En klok uppmaning på gårdagens restaurangbesök!
 

Flamberad chorizo!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar