fredag 13 januari 2017

Tjugondedag Knut!

Jag har en förkärlek för sådana här kaftaner (eller heter det kanske kimono) och dras ofta till det brokiga hållet. Den här kommer från H&M och är lite längre än gårdagens och har också ett mönster av palmblad, kan påminna lite om en klänning, men har väldigt höga sprund i sidorna. Det är väl det som är så bra med tunikor eller kaftaner att det finns många användningsområden. Som klänning, till tights eller byxor, med tröja under eller inte, bara att välja. På senare tid har jag sett i flera magasin att det är mycket klänningar ovanpå byxor vilket inte har tilltalat mig, men nu har jag förstås börjat ändra mig. Man går på allt! Så idag blev det kaftanen som har många olika färger i en brokig färgskala ovanpå en vit baströja och vita jeans. Därtill svarta mockaboots med fransar, bikerjacka och en liten väska också med fransar. Ha nu en härlig fredagkväll!

 

 

Tjugondedag Knut och granen kastas ut! Eller iallafall julprydnaderna!
 

Min är så fin och har börjat växa så den får stanna kvar, så också hustomtarna som min duktiga mamma har gjort!
 

 

Ett riktigt jobbigt ogräs!
 

Kollar på Elle galan på paddan!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar