onsdag 11 januari 2017

Gör om, gör rätt!

Har gnetat på med det vackra vinröda ullgarnet jag köpte i Sevilla. Gjorde nåt slags virkmönster och har nu insett när nästan allt är klart att det inte blir bra, så det är bara att repa upp och börja om igen. På det sättet räcker ju garnet länge! ;-) Min andra tröja däremot är toppen och har idag fått sällskap av min älskade jeansjacka och mina läderstövlar i mocka med fransar på sidorna, blev en perfekt combo! 
Här är det tydligen helt ok att släppa sina hundar lösa, vilket är lite jobbigt för våran Hvalle ibland. Man får vara uppmärksam hela tiden. Jag fick sällskap en lång sträcka av en fin jycke idag och trodde nästan att han skulle följa med mig hem, men till sist så vände han, kanske tur för Hvalle!

 

 

 

 

Min kompis på promenaden!
 

En annan kompis som vi brukar få skäll av!
 

Bebisar!
 
Många roliga kompisar finns det här, kanske en kalkon? 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar