tisdag 24 januari 2017

Grisskärt!

Som ni säkert förstått så gillar jag färger av alla de slag. Barnen i skolan brukade fråga mig vilken som är min älsklingsfärg och det är ju omöjligt att svara på då jag gillar alla färger beroende på i vilket sammanhang eller vilken sammansättning de har. Jag är riktigt svag för såna här blekrosa toner eller grisskärt som jag tog på idag. Sammet är ju också nåt jag är svag för och nu har det funnits lite i butikerna då det har varit lite trendigt. Så det blev ett par sammetsbyxor i en obestämbar rosa ton, en vit blus från Cream, sonens vita jeansjacka (som han har växt ur) och en spetsstickad blekrosa sjalponcho. Ett par roliga örhängen och vita sneakers, sen var det klart. Ryggen då?! Ja, jag går fortfarande böjd som en liten gumma, men det går åt rätt håll! 

 

 

Letar terrassmöbler, men man blir rätt trött av att titta!
 

To be or not to be........ kanske var det inte ett äpple! ;-)
 

Passade så bra till mina byxor!
 

Så också örhängena!
 

Nytt projekt på gång!
 

Min terrassodling börjar ta sig!
 

2 kommentarer: