lördag 28 januari 2017

En gul sjal!

Köpte den här sjalen i Portugal förra året i en liten butik som heter , jag tror att det är en kedja. De har lite roliga och annorlunda saker. Den här sjalen fastnade jag för direkt, men tyvärr har den inte blivit mycket använd och jag vet inte riktigt varför, jag har väl svårt att få till det. Men idag var det dags och vad adderar man då till en sån här vacker sjal? Det är väl det som är problemet! Alltså fick det bli svart rakt igenom, det känns som att andra färger stör den lysande senapsgula färgen, den är så fin i sig själv. Däremot tog jag på ett par fjäderörhängen. Då håret är uppsatt, då hänger jag oftast på ett par örhängen. Dags för en marknadsrunda!

 

 

Kocken bjuder på cementtårta!!
 

 

Ett par vackra träd!
 

 

Höll på att köpa en häftig rottinggrupp på marknaden, men lät bli. Kanske ångrar man sig?
 

Här har man örterna på utsidan av köksfönstret!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar