söndag 8 januari 2017

Shorts!

Med risk för att verka tjatig men några shorts hade jag inte packat ner. Så det blev till att låna igen. Härligt att få lufta sina vinterbleka ben i värmen. Till de blåvita shortsen min syrenlila bomberjacka som jag tycker så mycket om. Kan rekommendera ett inköp av en sådan om ni inte har någon. De är verkligen användbara. Jag har sen gammalt en svart som säkert är 15 år (numera kvar i Sverige) den har jag använt hur mycket som helst och den har jag även lånat ut till mina söner när de var tonåringar och även till deras kompisar, så en bomberjacka passar alla. 
Idag har jag roat mig med att vara trädkramare eller palmkramare ;-) och promenerat på stranden förstås. En härlig söndag! 

 

 

Första gången jag var här i Santa Luzia så valde jag att bli fotad vid detta hus, jag tycker att det är såå fint, nu när jag bor här så ligger huset bara några hundra meter från mitt hem. Cirkeln är sluten!
 

 

Fler än jag som gillar hattar!
 

Här rullar barnen i sanden istället för i snö!
 

Fantastiska sandformationer vid havet!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar