måndag 23 januari 2017

Ryggskott!

Har haft lite problem med ryggen sen jag kom hit till Portugal. Vet inte riktigt vad det beror på, kanske flytten i Sverige med alla lyft, eller den långa bilresan att sitta still på, eller kanske yogan som jag har börjat med, vad vet jag? Idag blev det iallafall värre än värst! Jag böjde mig för att göra nåt och tog mig knappt upp! Mannen tyckte att jag såg ut som 101 år när jag försökte mig på att ut och gå. Som tur var hade jag klätt mig innan detta hände. En stor ljuslila blus från Hunkydory med massor av veck och tyg, älskar den! Ovanpå min naturvita pälsväst och ett par jeans. Till sist vita sneakers och ett par ringar i öronen. Nu hoppas jag att jag kommer ur sängen imorgon. Hoppas att vi ses då!

 

Mandelträden i full blom!
 

 

 

En god skaldjurspasta, bra medicin!
 

 
Platanerna är avlövade!
 

Men här blommar det!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar