tisdag 3 januari 2017

Ett vackert armband!

Jag fick så otroligt många fina och kärleksfulla presenter av mina elever när jag slutade mitt jobb som lärare i Sverige och de fick följa med hit förstås. Ett vackert armband tog jag på idag. Ett silverfärgat med svarta tofsar. Hittade också en zebramönstrad top som jag egentligen inte förstår varför jag packade ner i första lasset, men idag åkte den på. Den passar nog bättre lite varmare dagar, men med en baströja under så funkade det. 
Inatt var första tillfället här nere med lite regn, men värmen var fortfarande kvar, termometern visade på 20 grader idag. Det finns så många vackra kakelprydda hus här och nu får ni ett smakprov på några av dem.

 

 
Tack fina Maja för det tuffa armbandet!
 

 


 

 

En annorlunda väskyltsdekoration! Och kakel på huset förstås!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar