måndag 2 januari 2017

En grön T-shirt!

Tänk att en grön t-shirt kan göra en så lycklig! Jag hittade den här på en Zara-butik och tyckte att den kompletterade min nuvarande garderob perfekt. (Den är ju inte så stor som ni vet.) En oversize sådan är precis vad man behöver i många sammanhang. Den här är lite längre bak så det funkar säkert bra att använda den till ett par tjocka tights. Idag fick den komplettera mina gröna sammetsbyxor och en tunn stickad skal som jag tror är köpt i Budapest. 
Idag visar jag bilder från några vackra gränder, det finns så otroligt många sådana här som känns spännande och man blir nyfiken på vad som döljer sig om man smyger sig in? .....

 

Grön outfit till en grön dörr!
 

Eller till gröna växter!
 

 
Sammetsbyxor och UGGs! Nja!
 

Gårdagens pizza! 
 
Dessert! Cocosglass i cocosnöt!
 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar