måndag 9 januari 2017

Vitt!

Vitt kan ju aldrig bli fel! Jag använder vitt alla årstider, även på vintern i Sverige kan jag dra på ett par vita jeans. Inget fel alls det beror på hur man sätter ihop det övriga. Här i Portugal verkar man klä sig väldigt höst-vintrigt. Inte alls så mycket ljusa färger så när man som jag idag har riktigt mycket vitt i sin klädsel så känner man sig väldigt turistig. Men som vanligt så bryr jag mig inte, man ska klä sig som man vill och det man känner sig bekväm med. 
Nu ska jag berätta om något som jag saknar härnere. OLW:s ostbågar! Jag är lite av ostbågsberoende och har provat några olika sorter här, men inga är i närheten av OLW:s. Får nog börja direktimportera! ;-) En positiv nyhet är att våra lådor nu har kommit till Portugal, nu ska de bara transporteras hit till oss. Får se hur det går? Fortsättning följer.........

Här ska lättas ankar!
 

 


Försöker mig på lite yoga och känner mig knappast smidig som en gasell, men jag hoppas att det gör nytta!
 

Får försöka med en solhälsning! 
 

Bron ut till havet!
 

Har Hvalle varit framme och klottrat! ;-)
 

Ett av alla smakprov!
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar