tisdag 19 januari 2016

Vår!

Idag fick jag nån slags känsla för vår. Jag vet att det är långt kvar, men det berodde nog på att jag bläddrade i ett magasin igår som visade vårmodet. Så ljusa färger blev det. Jag utgick från en konstig top i blekrosa som jag sällan använt (en typisk halvareaprisetgrej). Under den en naturfärgad tröja med spets längst ner. Ett par jeans från Lee i liknande färg. Det kändes som att nånting saknades så jag kastade på mig en stor naturfärgad spetsschal, kändes lite som en gardin och kanske inte helt perfekt, men så fick det bli. Smycken då? Jo, ett armband i läder och en bred ring i liknande färg. Skor är ju verkligen trist den här årstiden så jag satte på mig ett par boots till fotograferingen. Nu får vi hoppas att ingen frågar om jag gardinen på mig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar