torsdag 21 januari 2016

Stars!

Idag kändes det jobbigt att starta dagen. Både en hund och en katt som har bråkat med mig i natt! Så det blev nog en riktigt tråkig outfit. Men nåt blev det. Just såhär! Jag började med en vinröd sjal med stjärnor på, nyligen införskaffad på loppis. Ett par sköna jeans och min vinröda Higginskofta. Det roligaste idag är nog mina armringar! Jag blandade lite silver och vinrött. Sedan det här med skor! Tråkigt när man ska gå till jobbet och det är kallt, måste bli varma, bekväma kängor! Men inför fotot så visar jag mina fina nya boots från Gabor (köpta på rea på Modell Madelaine i E-tuna) i krokopräglat vinrött skinn. De är så fina och sköna, jag längtar till att kunna använda dem på riktigt. De passar till allt, både klänning och byxor, både till fint och "fult" som jag brukar säga. Nu är det dags att vända på "tråktänket"! För det här kommer att bli en bra dag!





Så här ser det ut när jag går till jobbet! Iallafall snyggt med orange sjal och kängor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar