söndag 17 januari 2016

Fleece/långkalsonger

Fleeceplagg är nåt jag ogillar förutom vid träning. Jag tar mycket hellre på mig en varm ylletröja. Det kan ju bero på att jag har så många på grund av att jag älskar att sticka och virka olika plagg. Som idag! Den här turkosfärgade virkade koftan (av mig förstås) i ett härligt ullgarn. Jag tycker att färgen är ovanligt häftig för just ylle. Den är också riktigt varm. Till den ett par tights i flaremodell. Mycket likt långkallingar, men mycket snyggare enligt mig. Bättre att dra på ett par täckbyxor eller kjol ovanpå som är lätt att ta av när man kommer in än att ha långkalsonger under ett par byxor. Det blir såå varmt när man kommer in. Slutligen ett halssmycke i svart och silver. Sådärja, man behöver nog inte frysa idag heller.




Jag har börjat lära mig att bära silvriga smycken, känns bra


Solbrillorna åkte på idag också! Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar