onsdag 20 januari 2016

Lovikkavantar!

Lovikkavantar var det sista jag tog på mig idag och jag tycker att de är så fina och varma. Det är förstås min duktiga mamma som har gjort dem. Det finns ingen jag känner som är så otroligt noggrann och påhittig med textil som hon är. Sen jag var liten har hon alltid sytt och fixat med allt möjligt och allt har blivit riktigt bra. Till och med ett par V-jeans sydde hon till mig när det begav sig!! Ha ha! Nåväl, idag började jag med en spräcklig kofta med trekvartsärm, adderade olika tegelfärgade plagg, tröja, byxor och en scarf. Ett armband i något liknande glasmaterial från Pilgrim och ett par stövletter. Ytterplagg, min långa kappa i beige, en stor hemstickad schal gjord av mig och en lite Inkaindpirerad väska som jag inte är riktigt överrens med, men den fick hänga med idag. Allra sist mammas fina Lovikkavantar. Dags för frisören, därav alla nya lockar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar