måndag 11 januari 2016

Stooort halsband!

Idag har jag fått frågan flera gånger från elever: Är inte ditt halsband tungt att bära? Nej, det är det inte för det är gjort av transparent hård plast. Det är köpt på Topshop i Stockholm som har mycket roliga grejor. Smycket är riktigt stort och färgen är blå som jag konstigt nog har valt. Till det en svart jumperklänning, svarta tights och en marinblå midjekort jacka. Den är från H&M:s Divided avdelning som jag tror ska vara mer ungdomlig, med det inte sagt att jag vill ha "fjortisstil" utan man får ha lite urskiljning och väja rätt saker. Den här jackan har många fina detaljer och passar också bra som ytterplagg i vårdagar. Ytterplagg blev svart kappa, mössa och stövlar och min låååånga marin/natur halsduk. Nu kan en ny vecka starta! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar