torsdag 28 januari 2016

"Pensionärsträff"

Ikväll är det dags att avtacka en pensionär på mitt jobb. Lite snygg måste man väl då vara. Har under dagen varit och åkt skridskor med tjocka, varma kläder så det känns kul att klä upp sig lite. Mina skinnbyxor känns lagom snygga, till det en rolig poncho, jag tror att man får kalla den så. Den har riktigt vackra färger och mönster, jag kommer att tänka på barndomens pastellkriteteckningar då man suddade ut färgerna med fingret, när jag tittar på den. Till det mina favoritkängor från Vagabond med klack som jag ofta använder när jag inte vet vad jag ska sätta på mig, de är förresten köpta på loppis. Som avslutning en stor armring i trä. Dagens ytterplagg, min beige kappa och en stor svart sjal med fransar. Dags för "pensionärsträff"!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar