onsdag 13 januari 2016

Black and white!

En kollega sa till mig idag: "Är det svart och vitt som gäller?"Ja du Petra, du hade rätt men jag tog det på engelska, blev lite coolare så. Alltså, black and white! Jag började med mina vita kängor med svarta sulor, passar bra till snön tänkte jag. Kom på att jag har en vit blus med svarta kanter, funkade bra till. Svarta jeans och min vita hemstickade favoritkofta i mohair. Samma armringar och ring som igår och ett par stora ringar i öronen, men jag tyckte att det fattades något runt halsen! Halsband fanns inget som passade, letade bland mina sjalar och hittade då den här randiga tubsjalen i svartvitt som jag hade glömt bort, så den fick hänga med idag. Känns fräscht med bara svart och vitt. Så black and white blev dagens motto!




Idag är det dessutom dags att dansa ut julen!

Misteln får sitta kvar hela året. På med fårskinnskragen och ut i kylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar