lördag 30 januari 2016

Klassträff!

För första gången på minst tio år ska jag träffa mina kamrater från Lärarhögskolan. Då måste man ju göra sitt bästa för att inte se ut som en gammal tant! ;-) Dessutom är träffen i Kungliga huvudstaden och då måste man ju också snygga till sig. Kommer också att promenera en del så bekvämt är ett måste. Direkt när jag kommer hem ska jag på middag så det är mycket som krävs av dagens outfit. Började faktiskt med mina nya fina oxblodsfärgade boots. Hittade en överdel med ett "rymdmönster" som matchade med skorna. Mina skinnbyxor som alltid är användbara och en svart kofta la jag till. Flera tunna armringar med skoberlocker blev pricken över i. Utvändigt min svarta Filippa K kappa som passar till allt, till sist en lång halsduk! Dags att göra Stockholm osäkert! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar