fredag 8 januari 2016

Inspiration!?

Idag var det dåligt med inspiration. Berodde kanske på att det var mycket fokus på jobbet eller kylan. Jag vet inte riktigt? Det blev väldigt enkelt, en varm poncho som jag har gjort själv. Den är lite rolig, en kvadrat med polo och ärmmuddar, riktigt varm och skön. Färgen, ja vad ska man säga? En bekant till mig säger att jag gillar "likfärg", låter lite äckligt men det är väl nåt åt det hållet som ponchon har. Och det stämmer, jag gillar den här lite blekrosa beige färgskalan. Till ponchon ett par slitna jeans, örhängen i en liknande blek färg och till sist en ring. Skorna var svåra idag, kallt och så skulle jag gå rätt mycket, det blev mina svarta UGGs, inte helt perfekt, därav ingen bild. Dags att möta upp mina fina elever på det nya året.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar