måndag 25 januari 2016

Brunt!

Jag gillar verkligen brunt och idag gick min outfit i det brunas tecken. Då vädret var mycket varmare idag, (jag passade också på att cykla till jobbet) längtade jag efter att ta på min lite tjockare bruna skinnjacka som jag älskar. Den har jag haft i många år och den kommer från H&M. Under jackan en stickad tröja i melerat brunt, ni kanske tror att det är den jag har visat förut, men det här är en annan som är snarlik. Jag har nog inte så bra färgseende som jag tror då jag stickar snarlika saker. Ett par jeans, bruna stövletter, handskar och sjal, alla i olika bruna nyanser. Det är ju med brunt som med alla andra färger att det finns i såå många olika nyanser och det går ju att blanda alla om man har många olika färgställningar som för mig just idag var färgen brun. Dagens enda färgklick var en röd pärla på mitt fjäderörhänge. Enda accessoaren idag. Dags att hoppa upp på cykeln!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar